Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

KUBO
CVR-nr. 24976696

c/o Johnny Kubo

Registrerings- og kontonummer: 5950 - 0004002946
Lindegade 1

6818 Årre

kontakt@kubo-shop.dk
Tlf. 28192486

        

      

                                                                          

 

Betaling

Vi tager imod betaling med Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Mobilepay, og tilbyder yderligere delbetaling med Viabill.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.

Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er i danske kroner. 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 

Viabill

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,- af Viabill.

 

Fremgangsmåde: 

Hvis du fx vil lave en delbetaling med Viabill på 2000 kr. over 2 måneder, betaler du et månedligt gebyr på 39 kr. - altså i alt 78 kr. for at låne op til 2000 kr.                                                                              Derudover falder den første betaling tidligst 30 dage efter lånet er trådt i kraft. Det vil sige at din løbetid på lånet er omkring 90 dage (én måneds kredit).

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.  
Læs mere her: http://www.viabill.com/kredit 

Fragt

Vi levere vores varer med GLS, både hjemmelevering og til GLS pakkeshop.

DAO hjemmelevering og til DAO pakkeshop.

Danske fragtmænd (varer over 20 kg). Bliver leveret til døren.

Levering 1-5 hverdage.

OBS. ved fragt med Danske fragtmænd (primært varer over 20 kg.) kan leveringen tage op til 10 hverdage.

Standardprisen på fragt på varer op til 5 kg. er 39 kr/ gratis fragt ved køb over 499 kr.

Vi leverer på nuværende tidspunkt kun til Danmark.

Gratis afhentning af varer på vores lager og i butikkerne.

Det er muligt at afhente købte varer på vores lager.

Ved betalingsgaten vælger du blot leveringsmetoden "Gratis - Afhent selv på vores lager". Derefter vil du modtage en mail, når din pakke er klar til afhentning. Pakken vil kunne afhentes på hverdage mellem kl. 10 - 15. 

Ved ønske om afhentning uden for vores åbningstider - venligst kontakt os på kontakt@kubo-shop.dk eller på tlf. 40324140.

 

Genbrugsmaterialer

Hos Kubo kan vi godt lide tanken om genbrug og bæredygtighed, og vi modtager dagligt rigtig mange papkasser og indpakningsmaterialer fra vores leverandører. Derfor laveder vi en afstemning på Facebook og Instagram blandt vores følgere i oktober 2018, hvor vi spurgte hvordan I ville have det med at modtage jeres varer i genbrugs-papkasser. Flertallet blev et klart JA, til at vi gerne måtte genbruge de papkasser vi selv modtager.

Dette sætter vi stor pris på, da vi så kan være med til at mindske forbruget af emballage og fremstillingen af ny emballage.

De kasser vi genbruger, har vi selvfølgelig nøje udvalgt og vil altid være fuldt ud intakte før vi vil bruge dem til at sende jeres varer i.

 

Fortrydelsesret og returvarer

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
Fortrydelsesfristen indebærer leveringstiden for eventuel retur af varen. Det vil sige at du har 30 dage fra den dag du modtager varen, til den er tilbageleveret til vores lager.

Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist eller nogle af varerne er i restordre, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Returnering
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du benytte fortrydelses/returformularen nederst på siden. Når du har udfyldt returformularen, som du kan downloade via linket, kan du på kvitteringssiden hente din returseddel og pakkelabel. Retursedlen og din købte pakkelabel vil også blive sendt til din angivne e-mail adresse.

Retursedlen skal udprintes, udfyldes og vedlægges i returpakken, så vi kan identificere din pakke, når vi modtager den.

Pakkelabelen udskriver du på en alm. A4-printer. Pakkelabelen skal klistres fast på pakken, uden at tapen går ind over stregkoderne. Når det er gjort, så er pakken klar til at blive afleveret hos en GLS pakkeshop.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Derfor skal varen altid sendes retur i den originale emballage. Du bekræfter dertil også at returpakken overholder de tilladte pakkedimensioner og vægt på max. 20 kg. og max. længde 200 cm. 

Desuden anbefaler vi altid at du får en kvittering/ beholder din kvittering indtil returprocessen er gennemført.
Returnering af en vare med GLS koster 39 kr. 

Når vi har modtaget din returpakke, så vil vores kundeservice behandle den hurtigst mulig. Såfremt at din returordre opfylder betingelserne for retur, så sørger vi for at refundere dit køb. Tilbagebetalingen af købsbeløb tilbageføres til samme betalingsmiddel som varen er købt.

Varen sendes til:

KUBO

c/o Johnny Kubo
Toften 2

6818 Årre


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

OBS. Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder bl.a. for varer leveret af Danske fragtmænd og varer over 20 kg.
Venligst kontakt os inden returnering af disse varer.

kontakt@kubo-shop.dk

Tlf. 40324140

 

Gratis indlevering af returvare på vores lager

Det er også muligt at returnere varer uden omkostninger, ved selv at indlevere den på vores lager. 

Du bedes dog kontakte os inden da på tlf. 40324140 eller på mail kontakt@kubo-shop.dk, for at vi kan sikre at have mandskab til at kunne tage imod returvaren.

 

Varen kan indleveres på følgende adresse:

KUBO

Toften 2

6818 Årre

 

Betingelser for returvarer/ varens stand, når du sender dem retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og om varen er forsvarlig pakket ind i varens originale emballage. Hvis ikke dette er tilfældet kan det betyde, at du kun kan få en del af salgsbeløbet tilbage, og i nogle tilfælde kun fragtomkostningerne.

 

Ingen fortrydelsesret


Der er ingen fortrydelsesret på følgende:

  • Speciallavede vare eller varer, som er fremstillet efter dine ønsker eller har fået et tydeligt personligt præg fx. specialmål på spisebord, materialer/træsort mv. kan ikke fortrydes eller returneres. 
  • Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt via eksempelvis slid. Dette kan fx. være gulvmåtter, tæpper, puder o. lign.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og i varens originale emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Reklamationsvarer sendes til:

KUBO

c/o Johnny Kubo
Toften 2

6818 Årre

 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en beskrivelse af problemet, så vi hurtigt kan finde fejlen. 

 

Hent fortrydelses/returformular

 

Via overstående link kan du hente din returlabel, udfylde den og printe den ud.

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 12.11.2018